Curs Activitats Administratives amb relació amb el client

El Grup Pitagora, consultoria en Recursos Humans i Formació, juntament amb el Servei d’Ocupació de la Generalitat de Catalunya, posarà en marxa el Certificat de professionalitat “Activitats Administratives amb relació amb el client”.

Informació:

  • 875 hores de formació: (755 hores més 120 hores de pràctiques)
  • Places limitades: 15 persones
  • Família professional: Administració i Gestió
  • Inici:
    • 17 d’octubre de 2019 (Data subjecta a possibles canvis)
  • Horari:
    • de 8.30h a 14.30h
  • Lloc: Balmes, 152, 4t 3a, 08008 Barcelona
  • GRATUÏT

Dirigit a:

  • Persones en situació d’atur

Inscripcions:

  • Grup Pitagora – Patricia Vera
  • 933 220 211
  • patriciav@grup-pitagora.com

Amb aquest curs aprendràs a realitzar la gestió administrativa de les activitats vinculades a l’administració de recursos humans i de la informació que en deriva en el marc d’una organització, d’acord amb els objectius marcats, les normes internes establertes i la legislació vigent.

Per més informació clica aquí