Es selecciona auxiliar administratiu a Deltebre 2540 visites48 sol·licituds

Per finalització de disponibilitat de la borsa de treball constituida el dia 21 de febrer de 2017 es requereix, per contractació d’urgència i necessitats inajornables, un plaça d’administratiu.

Les tasques i funcions a realitzar a la plaça d’auxiliar administratiu seran sense ànim d’exhaustivitat les següents:

  • Col·laboració i realització de documents i propostes
  • Tramitació d’expedients fins al seu arxiu
  • Informació i atenció específica als interessats
  • Maneig de programes informàtics de Absis, Word, Excel i Access entre d’altres
  • Atenció i informació general al públic
  • Trasllat i repartiment de documentació, notificacions, etc.
  • Gestió d’ordenances municipals
  • Atenció protocol·lària i gestió d’agenda
  • Aquelles altres tasques que se li encomanin, d’acord amb la qualificació requerida per a l’accés i exercici del lloc

La valoració del currículum serà la següent:

  • Experiència laboral
  • Formació
  • Experiència en administració pública

Es realitzarà entrevista als 5 millors currículums.

La data límit per presentar els currículums és el dimecres dia 28 de juny a l’EAC de l’Ajuntament de Deltebre presencialment.

Només els candidats registrats a la web poden sol·licitar aquesta feina.